Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur – Barbora Rušikvasová
Barbora Rušikvasová
Bakalářská práce
Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur
Modern Marketing Communication of Tour Operators and Travel Agencies
Anotace:
Práce se celkem skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů: cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, marketing, marketingová komunikace, marketingové komunikační prostředky. Analytická část se zaměřuje na průzkum používání moderních komunikačních prostředků v cestovních kancelářích a cestovních agenturách. Analýza je provedená na …víceAbstract:
The thesis is totally consisted of three parts, theoretical, analytical and proposal. Theoretical part is concerned about characterizing of followings definitions: tourism, tour operator, travel agent, marketing, marketing communication, marketing media. Analytical part is concerned about survey of using modern communication media in tour operators and travel agencies. Analysis is created based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6382/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Sysel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUŠIKVASOVÁ, Barbora. \textit{Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/v1c2h9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Lucie Juřicová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Vorlíčková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petr Ulbrich -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu)
Jan Astl