Tereza Ostrá
Bakalářská práce
Podpora podnikání na venkově
Doing Business Support in Rural Areas
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky podpory podnikání na venkově vytvořit analýzu tohoto problému na vybraném vzorku malých a středních podniků v mikroregionu Bystřicko a navrhnout opatření na zlepšení v této oblasti do budoucna. Bakalářská práce je součástí projektu TAČR Éta č. TL01000110 Budoucnost venkova v České republice: výzvy, vize, rozvojové …víceAbstract:
Based on the elaboration of theoretical bases of enterprise promotion problems in the country, the aim of the Bachelor’s thesis is to make an analysis of this problem on a selected sample of small and medium size enterprises in the Bystřice nad Pernštejnem microregion and propose actions to improve this area in the future. The Bachelor’s thesis is part of the Technology Agency of the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wma4j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Rudolf Žák, LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria