Audit marketingové komunikace ve vybrané firmě / instituci – Bc. Radka Vacková
Bc. Radka Vacková
Diplomová práce
Audit marketingové komunikace ve vybrané firmě / instituci
Audit of Marketing Communication in a Selected Firm / Institution
Anotace:
Cílem práce bylo popsat proces marketingové komunikace ve vybrané společnosti a navrhnout doporučení pro její zlepšení, tak aby se společnost na trhu stala zajímavější a rozhodně vyhledávanější. Práce je vypracována na základě mapování dostupné literatury a webových stránek, průzkumu marketingové komunikace ve společnosti a získaných informací od zaměstnanců obchodního útvaru.Abstract:
The thesis to describe the current marketing communications in the present time, methods and activities that give companies the opportunity to obtain market in a good position to find new customers and to create a society image that attracts. The work isdevelopedby mapping the available literature and websites, surfy marketing communications company and the information obtained from employees business …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix marketingová komunikace zákazník produkt reklama propagace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fcqoh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková