Bc. Radka Vacková

Master's thesis

Audit marketingové komunikace ve vybrané firmě / instituci

Audit of Marketing Communication in a Selected Firm / Institution
Abstract:
Cílem práce bylo popsat proces marketingové komunikace ve vybrané společnosti a navrhnout doporučení pro její zlepšení, tak aby se společnost na trhu stala zajímavější a rozhodně vyhledávanější. Práce je vypracována na základě mapování dostupné literatury a webových stránek, průzkumu marketingové komunikace ve společnosti a získaných informací od zaměstnanců obchodního útvaru.
Abstract:
The thesis to describe the current marketing communications in the present time, methods and activities that give companies the opportunity to obtain market in a good position to find new customers and to create a society image that attracts. The work isdevelopedby mapping the available literature and websites, surfy marketing communications company and the information obtained from employees business …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Reader: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS