Bc. Jakub Hrabák

Diplomová práce

Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi

Modern forms of marketing communication and their application in practice
Anotace:
Diplomová práce popisuje jednotlivé moderní formy marketingové komunikace z hlediska využití pro posilování povědomí o značce a postavení firmy na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část blíže popisuje jednotlivé moderní formy marketingové komunikace, zasazuje je do kontextu celkového marketingového a komunikačního mixu, uvádí konkrétní příklady úspěšných realizací kampaní za …více
Abstract:
The diploma thesis describes individual modern forms of marketing communication from the point of view of use for brand awareness and market position.The thesis is divided into two parts. The first theoretical part describes individual modern forms of marketing communication, puts them into the context of the complete marketing and communication mix, presents concrete examples of successful campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace