Bc. Jakub Hrabák

Master's thesis

Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi

Modern forms of marketing communication and their application in practice
Abstract:
Diplomová práce popisuje jednotlivé moderní formy marketingové komunikace z hlediska využití pro posilování povědomí o značce a postavení firmy na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část blíže popisuje jednotlivé moderní formy marketingové komunikace, zasazuje je do kontextu celkového marketingového a komunikačního mixu, uvádí konkrétní příklady úspěšných realizací kampaní za …more
Abstract:
The diploma thesis describes individual modern forms of marketing communication from the point of view of use for brand awareness and market position.The thesis is divided into two parts. The first theoretical part describes individual modern forms of marketing communication, puts them into the context of the complete marketing and communication mix, presents concrete examples of successful campaign …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication