Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi – Bc. Jakub Hrabák
Bc. Jakub Hrabák
Master's thesis
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Modern forms of marketing communication and their application in practice
Abstract:
Diplomová práce popisuje jednotlivé moderní formy marketingové komunikace z hlediska využití pro posilování povědomí o značce a postavení firmy na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část blíže popisuje jednotlivé moderní formy marketingové komunikace, zasazuje je do kontextu celkového marketingového a komunikačního mixu, uvádí konkrétní příklady úspěšných realizací kampaní za …moreAbstract:
The diploma thesis describes individual modern forms of marketing communication from the point of view of use for brand awareness and market position.The thesis is divided into two parts. The first theoretical part describes individual modern forms of marketing communication, puts them into the context of the complete marketing and communication mix, presents concrete examples of successful campaign …moreKeywords
Branding buzz marketing digitální marketing direct marketing event marketing Facebook guerilla marketing Instagram komunikační mix marketing marketingové koncepce marketingový mix mobilní marketing moderní marketing networking neuromarketing online marketing PPC PR product placement reklama sociální sítě virální marketing web WOM marketing Youtube commercial communication mix marketing concept modern marketing social network
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c1nc2/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci
Dominik PUDELKA -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin