Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi – Bc. Jakub Hrabák
Bc. Jakub Hrabák
Diplomová práce
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Modern forms of marketing communication and their application in practice
Anotace:
Diplomová práce popisuje jednotlivé moderní formy marketingové komunikace z hlediska využití pro posilování povědomí o značce a postavení firmy na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část blíže popisuje jednotlivé moderní formy marketingové komunikace, zasazuje je do kontextu celkového marketingového a komunikačního mixu, uvádí konkrétní příklady úspěšných realizací kampaní za …víceAbstract:
The diploma thesis describes individual modern forms of marketing communication from the point of view of use for brand awareness and market position.The thesis is divided into two parts. The first theoretical part describes individual modern forms of marketing communication, puts them into the context of the complete marketing and communication mix, presents concrete examples of successful campaign …víceKlíčová slova
Branding buzz marketing digitální marketing direct marketing event marketing Facebook guerilla marketing Instagram komunikační mix marketing marketingové koncepce marketingový mix mobilní marketing moderní marketing networking neuromarketing online marketing PPC PR product placement reklama sociální sítě virální marketing web WOM marketing Youtube commercial communication mix marketing concept modern marketing social network
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c1nc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci
Dominik PUDELKA -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin