Bc. Michaela Drdová
Master's thesis
Marketingový plán vybrané organizace
Marketing plan of certain organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategickým procesem marketingového plánování. V práci se autorka postupně rozebírá aspekty, které mají vliv na tvorbu operativního komunikačního plánu. Marketingové plánování a dále pak stanovení samotného komunikačního plánu je výsledkem dlouhodobého procesu, který má základ v podnikové misi a vizi. Do plánování vstupuje množství analýz, jež nám zpřesňují pohled na možnosti …moreAbstract:
The thesis deals with the strategic marketing planning process. The author considers all aspects that have an influence on the creation of the operational communication plan. Marketing planning and the determination of the communication plan is the result of a long process based on the corporate mission and vision. A large amount of analyses are a key aspect of planning. Those analyses focus view on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ctpf6/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec