Marketingový plán vybrané organizace – Bc. Michaela Drdová
Bc. Michaela Drdová
Master's thesis
Marketingový plán vybrané organizace
Marketing plan of certain organization
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá strategickým procesem marketingového plánování. V práci se autorka postupně rozebírá aspekty, které mají vliv na tvorbu operativního komunikačního plánu. Marketingové plánování a dále pak stanovení samotného komunikačního plánu je výsledkem dlouhodobého procesu, který má základ v podnikové misi a vizi. Do plánování vstupuje množství analýz, jež nám zpřesňují pohled na možnosti …viacAbstract:
The thesis deals with the strategic marketing planning process. The author considers all aspects that have an influence on the creation of the operational communication plan. Marketing planning and the determination of the communication plan is the result of a long process based on the corporate mission and vision. A large amount of analyses are a key aspect of planning. Those analyses focus view on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ctpf6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec