Štěpánka Kadlecová
Bachelor's thesis
Postoje spotřebitelů k udržitelné módě
Consumers' attitudes towards sustainable fashion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá udržitelností v módním průmyslu v kontrastu s rychlou módou. Jejím cílem je zjistit jaký je názor spotřebitelů na aplikaci udržitelnosti do módního průmyslu a jakým způsobem ovlivní změna v dodavatelském řetězci nákupní chování spotřebitelů v kontextu společenské odpovědnosti. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly představují teoretickou část práce. První …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with sustainability in fashion industry that is put in contrast to fast fashion. Its aim is to find out consumers’ view on the application of sustainability in the fashion industry and how a change in the supply chain will affect consumers’ shopping behavior in the context of CSR (corporate social responsibility). The thesis is divided into four parts. The first three chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85576
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Petr Procházka
- Reader: Květa Olšanová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85576
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická