Inovace bankovních úvěrových produktů pro malé a střední podniky – Ing. et Ing. Miroslav Kučera
Ing. et Ing. Miroslav Kučera
Diplomová práce
Inovace bankovních úvěrových produktů pro malé a střední podniky
Innovation in the market bank loan products for SME
Anotace:
Práce analyzuje přístupy malých a středních podniků a bank k úvěrovým bankovním produktům. V teoretické rovině popisuje vývoj bankovního trhu včetně možností financování podnikatelských aktivit. V praktické rovině vymezuje aktuální nabídku úvěrů u vybraných poskytovatelů na trhu s cílem zhodnotit postavení jednotlivých poskytovatelů za pomocí vícekriteriálního modelu. Ten je podpořen výsledky z dotazníkového …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes approaches small and medium enterprises and banks to loan banking products. This theory closely describes the development of the banking market including financing options for business. On a practical level diploma thesis defines the current supply of credit loans at selected providers on the market targeting to assess the status of individual providers with using multicriteria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yhbm7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Factors of the Default In Repayment of Debt Capital by Small-Scale Businesses: A Case Studies of Developed and Developing Countries
Ebenezer Kwabla Mensah -
Does risk matter for Monetary policy? An evidence from small open economy model
Jan Žemlička -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík