Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS – Bc. Valeriya Kuchuk
Bc. Valeriya Kuchuk
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
The Marketing Communication MIX for Product SNICKERS
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix produktu SNICKERS® společnosti Mars Incorporated©. Cílem práce je analýza dosavadního marketingového komunikačního mixu daného produktu, na jejímž základě se navrhuje projekt na zlepšení komunikačního mixu. Práce zaměřena na Ruský a Český trh. V teoretické části popsána veškera teorie, která souvisí s danou problematikou. Praktická část …víceAbstract:
This thesis is based on marketing communication mix of SNICKERS® product from Mars Incorporated©. The main aim of this study is to analyze an existing marketing mix of the product. The next target of this thesis is to create a new or modified marketing communication mix. This work is made on the base of Russian and Czech markets. Theoretical part consists of information from the professional literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gbbcv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková