Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS – Bc. Valeriya Kuchuk
Bc. Valeriya Kuchuk
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
The Marketing Communication MIX for Product SNICKERS
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix produktu SNICKERS® společnosti Mars Incorporated©. Cílem práce je analýza dosavadního marketingového komunikačního mixu daného produktu, na jejímž základě se navrhuje projekt na zlepšení komunikačního mixu. Práce zaměřena na Ruský a Český trh. V teoretické části popsána veškera teorie, která souvisí s danou problematikou. Praktická část …moreAbstract:
This thesis is based on marketing communication mix of SNICKERS® product from Mars Incorporated©. The main aim of this study is to analyze an existing marketing mix of the product. The next target of this thesis is to create a new or modified marketing communication mix. This work is made on the base of Russian and Czech markets. Theoretical part consists of information from the professional literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gbbcv/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Marketing ve vybrané obchodní společnosti
Eva Fialová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova