Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě – Bc. Jana PLEŠINGEROVÁ
Bc. Jana PLEŠINGEROVÁ
Master's thesis
Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě
Consumers´ perceptions of corporate social responsibility activities in retail sector
Anotácia:
Práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. Teoretická část práce zahrnuje problematiku CSR od historie pojmu, jeho uplatňování ve firemní strategii, až po nástin zahraničních výzkumů. Praktická část je zaměřena na to, jak spotřebitelé vnímají jednotlivé aktivity CSR a zda CSR nějakým způsobem ovlivňuje jejich nákupní chování. Diplomová práce …viacAbstract:
Main aim of this diploma thesis is to analyse consumers´ perceptions of corporate social responsibility activities in retail sector. The thesis is dividend into several chapters which include both theoretical and practical part. The theoretical part describe basic explanation, evaluation and implementation of CSR. The practical part includes consumer oriented research as well as some ideas concerning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Zverejniť od: 13. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLEŠINGEROVÁ, Jana. \textit{Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/v4irbw/.
Jak správně citovat práci
PLEŠINGEROVÁ, Jana. Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická
Názov
Vložil
Vložené
Práva