Strategická analýza cestovní kanceláře Primaroute – Jana Nožičková
Jana Nožičková
Bakalářská práce
Strategická analýza cestovní kanceláře Primaroute
Strategic analysis of the travel agency Primaroute
Anotace:
Tato bakalářská práce hodnotí současné postavení Cestovní kanceláře Primaroute a následně hledá vhodnou strategii pro lepší postavení firmy na trhu. Literární rešerše je zaměřena na pojmy týkající se dané problematiky. Tyto pojmy jsou čerpány převážně z odborné literatury zabývající se cestovním ruchem a analýzami prostředí firmy. Následně jsou tyto poznatky implementovány do výsledkové části, kde …víceAbstract:
This bachelor thesis evaluates the current position of the Travel Agency Pri-maroute and then looks for a suitable strategy to improve the company's position in the market. The literature search focuses on the concepts related to the subject matter. These concepts are mainly drawn from the literature dealing with tourism and analyses of the firm's environment. Subsequently, these findings are implemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radovan Kožíšek, Ph.D.
- Oponent: Andrea Hrdličková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova