Jana Nožičková

Bakalářská práce

Strategická analýza cestovní kanceláře Primaroute

Strategic analysis of the travel agency Primaroute
Anotace:
Tato bakalářská práce hodnotí současné postavení Cestovní kanceláře Primaroute a následně hledá vhodnou strategii pro lepší postavení firmy na trhu. Literární rešerše je zaměřena na pojmy týkající se dané problematiky. Tyto pojmy jsou čerpány převážně z odborné literatury zabývající se cestovním ruchem a analýzami prostředí firmy. Následně jsou tyto poznatky implementovány do výsledkové části, kde …více
Abstract:
This bachelor thesis evaluates the current position of the Travel Agency Pri-maroute and then looks for a suitable strategy to improve the company's position in the market. The literature search focuses on the concepts related to the subject matter. These concepts are mainly drawn from the literature dealing with tourism and analyses of the firm's environment. Subsequently, these findings are implemented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radovan Kožíšek, Ph.D.
  • Oponent: Andrea Hrdličková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod