Bc. Uliana Baliasnikova
Master's thesis
Reklama jako obraz kultury
Advertising as an image of culture
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby reklamy konkrétních produktů na základě popisu kulturních charakteristik. Dané téma je v současné době stále velmi významné s ohledem na existenci velkých globálních korporaci, které se snaží ovlivnit co největší množství potencionálních zákazníků po celém světě. V případě této práce jsou základními objekty zkoumání vyspělé světové země: USA, Rusko a Japonsko …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of advertisement of specific products based on the description of cultural characteristics. This topic is still very relevant today, given the existence of large global corporations that are trying to influence as many potential customers as possible across the globe. In this thesis, the fundamental objects of exploration are the advanced world countries: USA …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s3yvb/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová