Bc. Uliana Baliasnikova

Master's thesis

Reklama jako obraz kultury

Advertising as an image of culture
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby reklamy konkrétních produktů na základě popisu kulturních charakteristik. Dané téma je v současné době stále velmi významné s ohledem na existenci velkých globálních korporaci, které se snaží ovlivnit co největší množství potencionálních zákazníků po celém světě. V případě této práce jsou základními objekty zkoumání vyspělé světové země: USA, Rusko a Japonsko …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of advertisement of specific products based on the description of cultural characteristics. This topic is still very relevant today, given the existence of large global corporations that are trying to influence as many potential customers as possible across the globe. In this thesis, the fundamental objects of exploration are the advanced world countries: USA …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní