Reklama jako obraz kultury – Bc. Uliana Baliasnikova
Bc. Uliana Baliasnikova
Master's thesis
Reklama jako obraz kultury
Advertising as an image of culture
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby reklamy konkrétních produktů na základě popisu kulturních charakteristik. Dané téma je v současné době stále velmi významné s ohledem na existenci velkých globálních korporaci, které se snaží ovlivnit co největší množství potencionálních zákazníků po celém světě. V případě této práce jsou základními objekty zkoumání vyspělé světové země: USA, Rusko a Japonsko …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of advertisement of specific products based on the description of cultural characteristics. This topic is still very relevant today, given the existence of large global corporations that are trying to influence as many potential customers as possible across the globe. In this thesis, the fundamental objects of exploration are the advanced world countries: USA …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s3yvb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová