Management změn podnikové kultury v konkrétním podniku – Bc. Veronika Lysáková
Bc. Veronika Lysáková
Bachelor's thesis
Management změn podnikové kultury v konkrétním podniku
Management of change of organizational culture (case study)
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Management změn podnikové kultury v konkrétním podniku“ je oblast podnikové kultury společnosti působící v strojírenském průmyslu. Cílem práce je analýza současného stavu podnikové kultury, zjištění příčin vzniku fluktuace a následné navržení způsobů formování podnikové kultury, aby změny podpořily snížení fluktuace a navodily sdílení podnikových hodnot a pozitivních postojů …moreAbstract:
The objective of this bachelor’s thesis named ‚Management of change of organizational culture (case study)' is an organizational culture of the company operating in the engineering field. The purpose of the thesis is to analyse a current state of the organizational culture, determining causes of an employee turnover and consequential proposing means of the corporate culture formation to promote a decrease …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qvcuc/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Mag. Dr. Eva Gatarik
- Reader: Ing. Petr Smutný, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Žaneta Červeňáková -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová