Management změn podnikové kultury v konkrétním podniku – Bc. Veronika Lysáková
Bc. Veronika Lysáková
Bakalářská práce
Management změn podnikové kultury v konkrétním podniku
Management of change of organizational culture (case study)
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Management změn podnikové kultury v konkrétním podniku“ je oblast podnikové kultury společnosti působící v strojírenském průmyslu. Cílem práce je analýza současného stavu podnikové kultury, zjištění příčin vzniku fluktuace a následné navržení způsobů formování podnikové kultury, aby změny podpořily snížení fluktuace a navodily sdílení podnikových hodnot a pozitivních postojů …víceAbstract:
The objective of this bachelor’s thesis named ‚Management of change of organizational culture (case study)' is an organizational culture of the company operating in the engineering field. The purpose of the thesis is to analyse a current state of the organizational culture, determining causes of an employee turnover and consequential proposing means of the corporate culture formation to promote a decrease …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qvcuc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Mag. Dr. Eva Gatarik
- Oponent: Ing. Petr Smutný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Žaneta Červeňáková -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová