Komunikační strategie projektu paralelní dráhy na Letišti Praha – Mgr. Ivan Tučník
Mgr. Ivan Tučník
Diplomová práce
Komunikační strategie projektu paralelní dráhy na Letišti Praha
The Communication Strategy of the Parallel-Runway-Project at the Airport in Prague
Anotace:
Předmětem práce je návrh komunikační strategie projektu výstavby paralelní dráhy na Letišti Praha v dalším období na základě analýzy dosavadních komunikačních opatření projektu, jejich dopadů a požadavků jednotlivých cílových skupin. V úvodu práce je problematika ukotvena v systému současné teorie marketingu a Public Relations a stručně nastíněna současná situace. Následuje podrobný rozbor doposud …víceAbstract:
The thesis deals with the communication of the project of parallel runway at the Prague Airport. It aims to design a communication strategy of the project for a period of one year. Firstly, relevant parts of current Public Relations and Marketing theory are discussed which is followed by a brief description of current situation. Furthermore, up-to-now communication activities aimed are analyzed, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ejth1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková