Komunikační strategie soukromých/státních vysokých škol – Bc. Patrik Filipi
Bc. Patrik Filipi
Bakalářská práce
Komunikační strategie soukromých/státních vysokých škol
Communication strategy of private/state universities
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii Vysoké školy finanční a správní a Vysoké školy ekonomické v Praze s tématem nábor nových studentů. Cílem je analýza komunikační strategie výše zmíněných škol. V úvodu práce se zabývám marketingem a jednotlivými nástroji marketingového mixu. Třetí podkapitolou je marketing služeb. Praktická část se potom zaměřuje na samotné vysoké školy, především na …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the communication strategy of University of Finance and Administration and University of Economics in Prague with the theme of recruiting of new students. The aim is toanalyse the strategies. The introduction of the theoretical part deals with marketing and various tools of the marketing mix. Third subchapter is about marketing of the services. The practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h8nb7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková