Petra Rešková
Bachelor's thesis
Vstup firmy na zahraniční trh
Entering of the company into foreign market
Abstract:
Bakalářská práce popisuje možné vstupy firem na zahraniční trh. V první části této práce budou objasněny teoretické aspekty těchto vstupů. Praktická část bakalářské práce bude zaměřena na analýzy, které pomohou s výběrem vhodného vstupu na švédský trh.Abstract:
The bachelor thesis describes possible forms of companies entering foreign market. In first part of the bachelor thesis will be explained theoretical aspects of these entrance. Practical part of the bachelor thesis will be focused on analysis which help to choose appropriate entrance into swedish market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/a0omt/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Táňa Nováčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova