Komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. – Michaela Roupcová
Michaela Roupcová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Communication strategy of the company Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část představuje a zároveň analyzuje společnost a její současný stav na trhu. Třetí část práce se věnuje charakteristice současné komunikační strategie společnosti a na závěr jsou uvedeny návrhy …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of communication strategy of the company Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. The first part explains a theoretical knowledge of marketing and communication. The second part introduces and analyses the company and its current position on market. The third part deals with the characterization of current communication strategy of the company and at the end of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40628
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Zdeněk Doboš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková