Michaela Roupcová

Bakalářská práce

Komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.

Communication strategy of the company Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část představuje a zároveň analyzuje společnost a její současný stav na trhu. Třetí část práce se věnuje charakteristice současné komunikační strategie společnosti a na závěr jsou uvedeny návrhy …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of communication strategy of the company Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. The first part explains a theoretical knowledge of marketing and communication. The second part introduces and analyses the company and its current position on market. The third part deals with the characterization of current communication strategy of the company and at the end of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Zdeněk Doboš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40628

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod