Bc. Věra Procházková

Bakalářská práce

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT

Specifics of integrated marketing communication in selected areas. Sponsoring of SCOTT bike teams as effective support to IMC of SCOTT Corporation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové aktivity firmy SCOTT a navrhnout případné zlepšení slabých stránek zejména na českém cyklistickém trhu. V teoretické části jsou obecně popsány základní pojmy vztahující se k tématu, jež vycházejí z odborné literatury. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v oblasti cyklistiky se zaměřením na aktivity firmy SCOTT, hodnotí je a navrhuje …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyse marketing activities of the company SCOTT and to suggest (if possible) improvements of the weaknesses especially within the Czech bicycle market. In the theoretical parts there are described basic key concepts related to the topic which can be found in the specialised literature. In the practical part there are analyses of marketing activities within the bicycle …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní