Specifika trávení volného času dítěte s poruchou autistického spektra ve školním věku – Bc. Lenka Šprinclová
Bc. Lenka Šprinclová
Bachelor's thesis
Specifika trávení volného času dítěte s poruchou autistického spektra ve školním věku
Specifics, of how a primary school attending child with autistic spectrum disorder, spends its free time
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá specifiky trávení volného času dítěte s poruchou autistického spektra ve školním věku. Práce má část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola popisuje PAS, etiologii PAS a členění poruch. Druhá kapitola je věnována volnému času. Je zde popsán volný čas a jeho funkce, stádia hry, hra u dítěte s postižením a následně charakteristika …viacAbstract:
Bachelor thesis aims towards how specifically free time is spent by a school attending child with ASD. Theoretical part of the thesis is divided into two main parts. First part describes ASD, ethiology of ASD and its division. Second chapter is about the free time. Description of free time, its function, stages of play fullness, games for the children and definition of primary school age. Practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ftkxy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Představa o budoucím pracovním životě klientů 15-18 let NZDM Free klub
Sabina BLEHOVÁ