Analýza marketingové kampaně organizace – Bc. Václav Němeček
Bc. Václav Němeček
Bachelor's thesis
Analýza marketingové kampaně organizace
Analysis of the marketing campaign organization
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci lokální pobočky společnosti Red Bull. Teoretická část práce popisuje rozdíly mezi tradiční a integrovanou marketingovou komunikací. Dále se pak zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu a moderními trendy v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá detailní analýzou komunikačního mixu společnosti. Oblastí zkoumání je především využití …viacAbstract:
Bachelor thesis focuses on a marketing communication of the Red Bull's local branch. Theoretical part of this work describes differences between traditional and integrated marketing communication. It further describes communication mix, its specific tools and modern trends in marketing communication. Practical part features in-depth analysis of company's promotional mix. Area of research particularly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hlr4u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková