Využití multisenzoriálního přístupu při výuce anglického jazyka u žáků se specifickou poruchou učení – Bc. Dita Víchová
Bc. Dita Víchová
Master's thesis
Využití multisenzoriálního přístupu při výuce anglického jazyka u žáků se specifickou poruchou učení
Using of Multisensorial Teaching in English Language for Pupils with Specific Learning Disabilities
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat a v praxi ověřit možnosti využití multisenzoriálního přístupu ve výuce anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. Teoretická část se skládá ze tří kapitol, které vymezují, co jsou specifické poruchy učení, jejich klasifikaci, projevy, osobnost žáka se specifickými poruchami učení, diagnostiku, vymezuje legislativní …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on use of multisensory approach of English language for young learners with specific learning disabilities.The diploma thesis is divided into four chapters. The theoretical part consists of three chapters that deal with theoretical basis of specific learning disabilities, its classification and difficulties, which have students with specific learning disabilities, personality …viacKľúčové slová
Multisenzoriální přístup specifické poruchy učení osobnost žáka možnosti vzdělávání metody vzdělávací proces Rámcový vzdělávací program. Multisensorial Teaching Specific Learning Disabilities personality learning opportunities methods educational process Framework Educational Programme .
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qf8uu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÍCHOVÁ, Dita. \textit{Využití multisenzoriálního přístupu při výuce anglického jazyka u žáků se specifickou poruchou učení}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vbj2cw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Intercultural Exchanges as a Part of Secondary Educational Programme
Barbora Rutarová