Význam nabídky adrenalinových aktivit pro rozvoj cestovního ruchu ve vybrané destinaci – Anastasia Kolyunova
Anastasia Kolyunova
Bachelor's thesis
Význam nabídky adrenalinových aktivit pro rozvoj cestovního ruchu ve vybrané destinaci
The importance of the offer of adrenaline activities intended for development of tourism in the selected destination
Abstract:
Práce se zábyvá jak adrenalinovým cestovním ruchem obecně tak i zkoumá destinace Krasnodarský kraj z hlediska nabízených možností dobrodružného cestovního ruchu. Сelá práce rozdělena do tří časti. První teoreticko-metodologická část je zaměřena na historii vzniku, definici a rozbor adrenalinových aktivit. Druhá, analytická část je zaměřena na zkoumání Krasnodarského kraje. Ve třetí, návrhové časti …moreAbstract:
The work deals with both the adrenaline tourism in general and examines the destination Krasnodar region in terms of the options in adventure tourism. All work is divided into three parts. First, the theoretical-methodological part focuses on the history, definition and analysis of adrenaline activities. The second part of the analysis is focused on exploring Krasnodarského region. In the third part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11013/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2013
- Supervisor: Mgr. Věra Fišerová
- Reader: Mgr. Monika Klímová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry
Theses on a related topic
-
Cestovní ruch v Krkonošském národním parku v kontextu změn klimatu
Tereza Nechvílová -
Adrenalinové sporty, jejich význam pro cestovní ruch, manuál pro nadšence adrenalinových sportů v dané destinaci
Tomáš Pokorný -
Rekreační a turistické využívání sledovaných příměstských lesů Soči, Bratislavy a Brna s hodnocením antropogenních dopadů
Natalija Levandovskaja -
Mediální obraz Vladimíra Putina v době zimní olympiády v Soči v MFD
Eliška Olšáková -
Zimní olympiáda v Soči (soubor publicistických textů v deníku Sport)
David Nekvinda -
Soči 2014 - příležitost k prezentaci současného Ruska a k oslovení českých turistů
Alžběta Dufková -
Zobrazení Zimních olympijských her v Soči ve vybraných médiích
Tomáš STUCHLIK -
Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Jana Piterková