Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti – Bc. Tereza Poštulková
Bc. Tereza Poštulková
Diplomová práce
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti
The Project of Improvement of Current State of Sustainability Marketing Communication in the Selected Company
Abstract:
The diploma thesis focuses on the issue of sustainability marketing communication of the company XY. The first part is devoted to the theoretical foundations of marketing communication and sustainability and presents current trends in both areas. The second part focuses on the practical analysis of the current state of marketing communication in the selected company and the analysis of the competition …víceAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace udržitelnosti společnosti XY. První část je věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace a udržitelnosti a představuje současné trendy v těchto oblastech. Druhá část se zaměřuje na praktickou analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti a analýzu konkurence s důrazem na udržitelnost. V rámci projektu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POŠTULKOVÁ, Tereza. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/vcqfff/.
Jak správně citovat práci
Poštulková, Tereza. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková