Město a jeho propagace - na příkladu konkrétního sídla – Ing. Ganna Zharinova
Ing. Ganna Zharinova
Diplomová práce
Město a jeho propagace - na příkladu konkrétního sídla
The city and its promotion - particular city
Anotace:
Diplomová práce se zabývá městským marketingem, konkrétně možnostmi účinné propagace ukrajinského města Jalta. Cílem bylo zpracovat nové atributy brandingu, které budou mít vizuální a barevný obsah, geometrický tvar a budou charakterizovat město Jalta v nové roli. Tento cíl byl realizován v několika dílčích krocích: analýza současných atributů, které charakterizují obraz města Jalta, zdůvodnění potřeby …víceAbstract:
There are four main purposes of my work. The first one lies in creating a new brand identity, which will change the stereotype of Yalta as a tourist city into a city of trust. Brand identities will have visual, color and geometric influences. The second aim is to analyze brand identity of the city that is being used now (logotype, slogan, firm style). The third is to explain why it is necessary to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hgaab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka