HR marketing v mezinárodním podniku – Bc. Eliška Matuštíková
Bc. Eliška Matuštíková
Master's thesis
HR marketing v mezinárodním podniku
HR Marketing of an International Company
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a zhodnocení HR marketingových nástrojů, používaných v konkrétní mezinárodní společnosti. V této práci byly použity metody rešerše odborné literatury, analýza interní materiálů, dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení, jejichž realizace v praxi by mohla přispět ke zlepšení účinnosti využívání HR …viacAbstract:
This Diploma thesis focuses on analysis and evaluation of personnel marketing tools used by a specific international consulting company. The methods used in this thesis are literary research, survey questionnaire and semi-structured interview. Recommendations are suggested based on the discovered results. Implementation of these recommendations could contribute to improve the effectiveness of the personnel …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lf0u5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedúci: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / odbor:
Economics and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová