Vliv pandemické krize na změny v personálním marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízeních – Klára Coufalová
Klára Coufalová
Diplomová práce
Vliv pandemické krize na změny v personálním marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízeních
The impact of the pandemic crisis on changes in personnel marketing in accommodation and restaurant facilities
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem „Vliv pandemické krize na změny v personálním marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízeních“ se zabývá problematikou pandemie covid-19 a jejím dopadem na zařízení cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je zjistit, zda pandemická krize měla dopad na změny v politice personálního marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízení a zda ovlivnila získávání pracovníků v …víceAbstract:
This diploma thesis entitled "The impact of the pandemic crisis on changes in personnel marketing in accommodation and restaurant facilities" deals with the issue of the covid-19 pandemic and its impact on tourism establishments. The main goal of the work is to find out whether the pandemic crisis had an impact on changes in the policy of personnel marketing in accommodation and restaurant facilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88186
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2023
- Vedoucí: Jan Žufan
- Oponent: Zdenka Petrů
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88186
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová