Vliv pandemické krize na změny v personálním marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízeních – Klára Coufalová
Klára Coufalová
Master's thesis
Vliv pandemické krize na změny v personálním marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízeních
The impact of the pandemic crisis on changes in personnel marketing in accommodation and restaurant facilities
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem „Vliv pandemické krize na změny v personálním marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízeních“ se zabývá problematikou pandemie covid-19 a jejím dopadem na zařízení cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je zjistit, zda pandemická krize měla dopad na změny v politice personálního marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízení a zda ovlivnila získávání pracovníků v …moreAbstract:
This diploma thesis entitled "The impact of the pandemic crisis on changes in personnel marketing in accommodation and restaurant facilities" deals with the issue of the covid-19 pandemic and its impact on tourism establishments. The main goal of the work is to find out whether the pandemic crisis had an impact on changes in the policy of personnel marketing in accommodation and restaurant facilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88186
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2023
- Supervisor: Jan Žufan
- Reader: Zdenka Petrů
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
COUFALOVÁ, Klára. \textit{Vliv pandemické krize na změny v personálním marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízeních}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/veep7r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88186
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová