Competitive strategy of the company Ganrea a.s. – Václav Baštýř
Václav Baštýř
Diplomová práce
Competitive strategy of the company Ganrea a.s.
Konkurenční strategie společnosti Garnea a.s.
Anotace:
Společnost Garnea a.s. prošla během posledního roku několika zásadními změnami. Jedná se především o změnu trhu, na který se společnost až doposud zaměřovala, a o změnu značky základního prodejního sortimentu. Navíc společnosti Garnea a.s. v posledních letech klesal jak obrat, tak zisk. Z tohoto důvodu je hlavním cílem této práce definovat novou strategii, která by brala v potaz zmíněné změny a zároveň …víceAbstract:
Garnea a.s. has experienced several significant changes during the last year. Change in the primary market and main part of the product portfolio are the two major ones. Moreover, the company recently experienced a decline in the revenues and profits as well. Therefore, the main goal of this thesis was to define a completely new strategy which would reflect all the current changes and effectively fight …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28901
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2011
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Patrik Sieber
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28901
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Konkurenční výhoda společnosti Axit CZ, s. r. o.
Michaela Horníková -
Návrh využití Competitive Intelligent pro získání konkurenční výhody e-shopu
Jiří Bayer -
Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody
Jitka Brancuzská -
Vzdělanost a školení pracovníků jako konkurenční výhoda
Eva Klepetková