Metodika integrace dat do Google Analytics – Marek Neufus
Marek Neufus
Diplomová práce
Metodika integrace dat do Google Analytics
The data integration methodology of Google Analytics
Anotace:
Tato diplomová práce vymezuje možnosti zpracování dat aplikací Google Analytics a navrhuje způsob napojení dat z podnikových systémů formou datové integrace. Proces integrace dat do Google Analytics je popsán metodikou, jež je hlavním výstupem diplomové práce. Formalizace navržené metodiky je zajištěna souladem s metodikou MMSP. Motivací pro tuto diplomovou práci je fakt, že v podnikových systémech …víceAbstract:
This diploma thesis describes the data processing capabilities of Google Analytics and suggests how to connect data from enterprise systems via data integration. The process of data integration into Google Analytics is described by the methodology that is the main output of the thesis. Formalization of the proposed methodology is ensured by compliance with the MMSP methodology. The motivation for this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2019
- Vedoucí: Libor Gála
- Oponent: Jiří Mařík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75809
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Data integration in large enterprises
Barbora Nagyová -
Integration of Credit Data into the Enterprise Data Architecture
Denis Zelenin -
Master Data Integration hub - řešení pro konsolidaci referenčních dat v podniku
Jan Bartoš -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Hlubší vzájemná integrace datových zdrojů
Michal VAVŘÍK -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta