Marek Neufus
Master's thesis
Metodika integrace dat do Google Analytics
The data integration methodology of Google Analytics
Abstract:
Tato diplomová práce vymezuje možnosti zpracování dat aplikací Google Analytics a navrhuje způsob napojení dat z podnikových systémů formou datové integrace. Proces integrace dat do Google Analytics je popsán metodikou, jež je hlavním výstupem diplomové práce. Formalizace navržené metodiky je zajištěna souladem s metodikou MMSP. Motivací pro tuto diplomovou práci je fakt, že v podnikových systémech …moreAbstract:
This diploma thesis describes the data processing capabilities of Google Analytics and suggests how to connect data from enterprise systems via data integration. The process of data integration into Google Analytics is described by the methodology that is the main output of the thesis. Formalization of the proposed methodology is ensured by compliance with the MMSP methodology. The motivation for this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75809
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2019
- Supervisor: Libor Gála
- Reader: Jiří Mařík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75809
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Data integration in large enterprises
Barbora Nagyová -
Integration of Credit Data into the Enterprise Data Architecture
Denis Zelenin -
Master Data Integration hub - řešení pro konsolidaci referenčních dat v podniku
Jan Bartoš -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Hlubší vzájemná integrace datových zdrojů
Michal VAVŘÍK -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta