Komparace komunikačních strategií Českých drah a jejich konkurentů na trati Praha-Ostrava v letech 2011-2016 – Kateřina Kůrková
Kateřina Kůrková
Master's thesis
Komparace komunikačních strategií Českých drah a jejich konkurentů na trati Praha-Ostrava v letech 2011-2016
Comparison of communication strategies of České dráhy and its competitors on railway line Praha-Ostrava in years 2011-2016
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat komunikační strategie podniku České dráhy a.s. a jeho konkurentů na trati Praha-Ostrava. Tato trať se stala v roce 2011 první železniční trasou v České republice, na kterou vstoupila konkurence, a to společností RegioJet, později pak Leo Express. Vzhledem k této konkurenci jsou komunikace vztahující se k této trati nejpropracovanější. Teoretická část práce vymezuje …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze communication strategies of České dráhy a.s. and its competitors on railway line Praha-Ostrava. In 2011 this railway line became the first one in the Czech Republic operated also by competitors of České dráhy a.s., namely by RegioJet and subsequently by Leo Express. Due to competition the communication related to this line became highly developed. Theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71373
Thesis defence
- Date of defence: 26. 9. 2017
- Supervisor: Marek Loužek
- Reader: Martin Zeman
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŮRKOVÁ, Kateřina. \textit{Komparace komunikačních strategií Českých drah a~jejich konkurentů na trati Praha-Ostrava v~letech 2011-2016}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/vfwx96/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Bezdrátová komunikace v procesech železniční dopravy
Lukáš Hůlka -
Výroční zpráva jako nástroj komunikace provozovatelů osobní železniční dopravy
Zdeňka Dlabajová