Bc. Filip Sochor

Diplomová práce

Komunikační potenciál „Online media room“ v internetovém marketingu, vybrané kazuistiky

The communication potential of the "Online Media Room" in Internet marketing, selected case studies
Anotace:
Úkolem diplomové práce je analýza problematiky marketingové komunikace v oblasti public relations (PR), se zaměřením na prezentaci v rámci internetových kanálů, konkrétně využití tzv. „Online Media Rooms“ (OMR). Další část práce se věnuje konkrétní případové studii – komunikačnímu projektu, jehož součástí je nasazení OMR. Návrh projektu zahrnuje stanovení samotných cílů, projektový plán, koncept samotného …více
Abstract:
The task of the thesis is to analyze the issue of marketing communication in public relations (PR), with a focus on the presentation of the web channel, namely the use of so-called "Online Media Rooms" (OMR). Another part is devoted to a specific case study - communication project, which includes the deployment of OMR. The project proposal includes setting themselves goals, project plan, the concept …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní