Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně – Bc. Predrag Miloševič
Bc. Predrag Miloševič
Master's thesis
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
Proposal and Evaluation of the Marketing Campaign
Anotácia:
V diplomové práci je popsán návrh marketingové kampaně a jeho vyhodnocení. V teoretické části autor rozebírá marketing, marketingovou komunikaci a tvorbu marketingové kampaně zaměřené na komunikaci. V praktické části se diplomová práce zabývá firmou Simply Bar s. r. o. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň pro vybranou firmu. Návrh kampaně obsahuje situační analýzu, výzkumné …viacAbstract:
The diploma thesis describes the proposal of a marketing campaign and its evaluation. In the theoretical part, the author discusses marketing, marketing communication and the creation of a marketing campaign focused on communication. In the practical part, the diploma thesis deals with the company Simply Bar ltd. The main goal of the diploma thesis is to proposal a marketing campaign for a selected …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d63de/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedúci: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková