Dominika Mittasová

Bakalářská práce

Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky

Anotace:
Bakalářská práce se věnuje identifikaci možného využití informačních a komunikačních technologií jako nástroje pro podporu řízení vztahu se zákazníky ve zvoleném podniku. V první části práce jsou zpracovány teoretické základy z oblasti ICT a managementu, který zahrnuje další oblasti, jako marketing, řízení vztahu se zákazníky a finanční řízení podniku. V další části je představena společnost Elixír …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with identification of possible use of information and communication technology as means to support customer relationship management in a chosen company. In the first part of the thesis there is theoretical basis from the field of ICT and management which includes other areas such as marketing, customer relationship management and financial management of the company. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mittasová, Dominika. Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní