Dominika Mittasová

Bachelor's thesis

Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky

Abstract:
Bakalářská práce se věnuje identifikaci možného využití informačních a komunikačních technologií jako nástroje pro podporu řízení vztahu se zákazníky ve zvoleném podniku. V první části práce jsou zpracovány teoretické základy z oblasti ICT a managementu, který zahrnuje další oblasti, jako marketing, řízení vztahu se zákazníky a finanční řízení podniku. V další části je představena společnost Elixír …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with identification of possible use of information and communication technology as means to support customer relationship management in a chosen company. In the first part of the thesis there is theoretical basis from the field of ICT and management which includes other areas such as marketing, customer relationship management and financial management of the company. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mittasová, Dominika. Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní