Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ – Aneta PODOLEWSKÁ
Aneta PODOLEWSKÁ
Master's thesis
Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ
Role of applied methods of teaching reading in the process of building the reading skills of pupils of the 1st grade of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ sleduje vliv užité výukové metody v etapě prvopočátečního čtení a počáteční čtenářské gramotnosti na žákovské porozumění textu ve vyšších ročnících 1. stupně ZŠ. Teoretická část práce vymezuje stěžejní pojmy spjaté se sledovanou problematikou. Mezi ně patří zejména gramotnost a s ní spojené …viacAbstract:
The thesis titled Role of applied methods of teaching reading in the process of building the reading skills of pupils of the 1st grade of elementary school monitors an influence of applied teaching method in an initial stage of reading and in an initial reading literacy on pupils text compregension among younger school age pupils. The theoretical part defines key koncepts connected to the monitored …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PODOLEWSKÁ, Aneta. Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová