Monika Zábojníková

Master's thesis

Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet

The Guerilla Marketing Project Proposal for the Hamé Sweet Brand
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh kampaní využívajících guerilla marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky vztahujícími se k novým trendům v marketingové komunikaci s důrazem na využití guerilla marketingu. Praktická část se v první fázi věnuje SWOT analýze, dotazníkovému šetření a analýze současného stavu komunikace daného podniku včetně srovnání této komunikace s konkurencí. V poslední …more
Abstract:
The goal of the thesis is to form a suggestion of guerilla marketing campaigns. The first part deals with theoretical resources related to new trends in marketing communication, with an emphasis on using guerilla marketing. The practical part is in the first phase dedicated to SWOT analysis, to a survey and to an analysis of the current state of the com-pany communication, including a competition communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zábojníková, Monika. Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet . Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe