Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol – Bc. Martin KOLÁŘ
Bc. Martin KOLÁŘ
Bachelor's thesis
Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol
Competence model as a tool for the development of elementary school teachers
Anotácia:
Práce se zabývá využitím kompetenčních modelů jakožto nástroje pro další rozvoj učitelů základních škol. Hlavní pozornost je kladena na zkušenosti jednotlivých respondentů s těmito modely, pozitivní a negativní aspekty jejich užívání a popis problémů, s nimiž se při jejich realizaci setkávají.Abstract:
The bachelor thesis is aimed at the analysis of the use of competency models as a tool for the further development of primary schools' teacher. The main focus is laid on the experience of individual respondents with the models, the positive and negative aspects of their use as well as on the possible problems.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘ, Martin. Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Adult Education
Práce na příbuzné téma
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Bezpečnostní audit školy - analýza bezpečnosti vybrané základní školy
Adéla Kapounová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Kompetenční model lektora profesního vzdělávání dospělých
Eliška Prokešová