Teaching Skills and Subskills through Creative Poetry Writing – Mgr. Marie Šimáková
Mgr. Marie Šimáková
Diplomová práce
Teaching Skills and Subskills through Creative Poetry Writing
Teaching Skills and Subskills through Creative Poetry Writing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá kreativním psaním poezie v kontextu výuky anglického jazyka a jazykových dovedností. Teoretická část se soustřeďuje především na vysvětlení základních principů kreativního psaní poezie a výhod jeho zavedení do výuky anglického jazyka. Praktická část popisuje průběh kurzu anglického jazyka pro dospělé studenty, který spojuje jeho běžnou náplň s kreativním psaním poezie …víceAbstract:
This thesis deals with teaching language skills and subskills through creative poetry writing. The theoretical part is focused on general principles of creative poetry writing and advantages of integration poetry into regular language lessons and its impact on language skills improvement. The practical part describes a creative poetry writing course for adult learners of English language. The appendix …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sbiop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Suchý
- Oponent: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Creative approach to learning through reading in one-to-one sessions with a pre-teen
Anežka Kováčová -
Course design in one-to-one teaching
Michaela Hastíková -
Teaching One to One Classes
Helena Jezdinská -
Blended learning in the development of academic writing in a one to one course
Zuzana Petrová -
Planning a Strategies-Based Course for an Adult Learner in One-to-One English Lessons
Kristýna Šulová -
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Teaching English to Adults in One-to-One Lessons
Barbora Hrušková