Mediální obraz maskulinity ve vybraných českých reklamách – Mgr. Martina Kotulová
Mgr. Martina Kotulová
Bakalářská práce
Mediální obraz maskulinity ve vybraných českých reklamách
The Media Portrait of Masculinity in Selected Czech Advertisements
Anotace:
Předkládáná bakalářská práce se věnuje mediálnímu obrazu maskulinity ve vybraných českých reklamách na produkt Fernet Stock. Za cíl si klade identifikovat diskurzivní modely maskulinity, které jsou předkládány jejím příjemcům. V teoretickém oddíle jsou představeny relevatní koncepce k následující výzkumné a analytické části. Věnuje se představení teorie sociální konstrukce reality, mediální konstrukce …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals the media portrait of masculinity in selected Czech advertisements for product named Fernet Stock. The goal of this thesis is to identify discourse models of masculinity, which are presented to the recipients. The theoretical part of the thesis is based on concepts relevant to the following research and analytical part. Theoretical part shows theory of social construction …víceKlíčová slova
sociální konstrukce reality mediální konstrukce reality gender maskulinita muž diskurz diskurzivní analýza mediální obraz reklama výzkumná práce social construction of reality media construction of reality masculinity man discourse discourse analysis media portrait advertisement research thesis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mv1bu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Pavel Sedláček
- Oponent: Mgr. Johana Kotišová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The Social Construction of Environmental Issues: The Case of Climate Change
Vendula Hurníková -
Obraz Romů v televizním zpravodajství - příklad mediální konstrukce reality
Renáta Sedláková -
Analýza žánru reality TV - konstruování reality v pořadu 112: V ohrožení života
Barbora Němečková -
Interakce mediální a sociální reality – analýza rozhlasového dokumentárního cyklu Dobrá vůle
Marie Štěrbová -
Konstrukce reality médií skrz zpravodajství na příkladu uprchlické krize.
Jakub TALA -
Proměny mediální konstrukce úspěšné ženy: komparativní diskurzivní analýza
Alena Stejskalová -
Proměny mediální konstrukce obrazu ohrožení: komparativní obsahová analýza
Adéla Demlová