Marketingová komunikační strategie oční optiky a oční ordinace – Bc. Barbora Felixová
Bc. Barbora Felixová
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie oční optiky a oční ordinace
The Marketing Communication Strategy of a Private Eye Optics and Eye Surgery
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Marketingová komunikační strategie oční optiky a oční ordinace“ je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou na základě prostudované odborné literatury podrobněji rozebrány pojmy marketingu, marketingového prostředí, marketingu ve zdravotnictví a marketingové komunikace. Empirická část vychází z přístupů definovaných v teoretické části …víceAbstract:
This diploma thesis „The Marketing Communication Strategy of a Private Eye Optics and Eye Surgery“ is composed of two parts, theoretic and empiric.The theoretic section contains concepts, which have been thorougly extracted from academic and marketing literature. This includes and is not limited to: marketing environment, marketing in health services and marketing communication.The empiric part derives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva