Interní komunikace ve vybrané neziskové organizaci – Karina NGUYENOVÁ
Karina NGUYENOVÁ
Bakalářská práce
Interní komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Internal communication in a selected nonprofit organization
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na interní komunikaci ve vybrané neziskové organizaci. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci jako proces dorozumívání a na interní komunikaci. V této části byly vysvětleny základní pojmy. V praktické části byla představena vybraná nezisková organizace, ve které proběhla analýza interní komunikace. Data potřebná …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on internal communication in a selected non-profit organization. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on communication as a process of communication and on internal communication. In this part the basic concepts have been explained. In the practical part, a selected non-profit organization in which the analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NGUYENOVÁ, Karina. Interní komunikace ve vybrané neziskové organizaci. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák